Donačka gora

Ideja za družinski izlet: Donačka gora

Donačka gora je eden zadnjih vrhov Karavank. Nanjo je bila pred več kot 150 leti nadelana prva slovenska planinska pot, ki nas vodi skozi bukov pragozd. Domačini ji pravijo tudi Rogatica, njeno staro ime pa je Rogaška gora. Današnje ime ji je dala cerkev svetega Donata, zgrajena na njenih južnih pobočjih. In če imajo Dolenjci v Kumu svoj dolenjski Triglav, Donački gori Štajerci pogosto pravijo Štajerski Triglav.

Zahtevnost in oprema

Gre za lahko označeno pot, za katero potrebujemo običajno pohodniško opremo. Pot se ves čas zložno vzpenja in je primerna za otroke stare od 3 do 4 leta.

Višina in čas

Višina: 884 m

Višina izhodišča: 590 m

Višinska razlika: 294 m

Časi: Izhodišče pri Rudijevem domu – Donačka gora 45 minut.

Kako do izhodišča?

Štajersko avtocesto zapustimo na izvozu za Dramlje. Nadaljujemo proti Šentjurju pri Celju in nato proti Rogaški Slatini. V Rogatcu se zapeljemo skozi staro mestno jedro in sledimo oznakam za Donačko goro in Rudijev dom. Parkiramo na širokem parkirišču pred Rudijevim domom.

Vzpon:

Pri Rudijevem domu gremo naprej po makadamski cesti. Po približno 100 metrih pridemo do razpotja, kjer zavijemo desno na gozdno pešpot. Le-ta se zložno vzpenja skozi bukov pragozd vse do zahodnega vrha Donačke gore. Je dobro nadelana in označena.

Povezava do GPS sledi: GPS sled

Planinske izlete pripravlja Matej Poljanec, urednik spletne strani vnaravi.si.